Jdi na obsah Jdi na menu

Cvičení pro dospělé

ROZVRH pravidelných lekcí LÉTO 2012 platný 9.7. - 31.8.2012 !!!
 
úterý - 19.30 -20.45h ZUMBA fitness  - Šárka E.
cca 50min v latinskoamerickém rytmu + cca 25min posilování a protažení
čtvrtek - 19.30 - 20.45h TRAMPOLÍNKY - Petra H.
zahřívání+zvýšení tepové frekvence+posilování+protažení
Přijdte ! ZUMBA + TRAMPOLÍNKY = skvělá nálada a perfektní postava
 
ROZVRH pravidelných lekcí dospělí PODZIM 2012 od 1.9.2012   
 
CENÍK cvičení 2012 ZDE

Týdenní rozpis tělocvičny  ZDE

aktuality, změny, zástupy - viz sekce Aktuálně

Na cvičení potřebujete pouze čistou sportovní obuv s nebarvící podrážkou, pohodlné oblečení, ručník a  pití. Dále doporučujeme jíst nejpozději cca 2h před lekcí (zejména před fitbaly a trampolínkami). Na závěrečný strečink a pomalejší cvičení je vhodná mikina.

CO SI S NÁMI ZACVIČÍTE?

AEROBIK - komerční posilovací hodina pro všechny, kdo se chce udržet v kondici. Po cca 50ti minutovém  aerobním zahřatí  a úvodním protažení, následuje posilování s využitím náčiní (činky, gumičky, overbaly…), ale i využití pouze váhy vlastního těla.
Rovnoměrné posilování celého těla je velmi účinné na formování postavy a zpevňování svalstva. Relaxace a důkladné protažení jsou součástí každé lekce.
Cílem posilování v lekcích aerobiku je především zlepšování svalové vytrvalosti a zpevňování svalů. Vzhledem k aerobní zátěži na začátku lekce jsou na tělo kladeny velké energetické nároky, a proto celá lekce velmi úspěšně může přispět ke snižování nadváhy a tvarování postavy, zcela jistě povede ke zvýšení fyzické kondice
 
Cvičení na FITBALECH  je lekce na velkém balonu s využitím overbalu (malého nafukovacího míče). Celou lekci jste v kontaktu s velkým míčem, příjemně se zahřejete, zaposilujete a především důkladně protáhnete celé tělo. Cvičení na velkém míči je ideálním a dokonalým náčiním, které Vás donutí rozvíjet všechny pohybové schopnosti, zejména pohyblivost, koordinaci a rovnováhu. Cvičení zvládne každý - bez rozdílu věku.
 
PILATES  -  cvičení typu Body and Mind, což vyžaduje Vaši plnou koncentraci, ale na oplátku přináší fantastické výsledky. Pod správným vedením můžete za minimální čas dosáhnout maximálních výsledků. Tuto metodu sestavil Joseph Hurbert Pilates, který se sám z neduživého dítěte, vypracoval na sportovce. Účelem je posílit slabší svalové skupiny, dosáhnout fyzické rovnováhy a tak získat kontrolu nad svým tělem. Klíčem k úspěchu je propojení práce svalů,mysli a správného dýchání. Cvičení se zaměřuje především na svalstvo trupu a zpevnění břicha. Pilates je metoda bezpečná,účinná a vhodná pro udržování tělesné kondice v jakémkoli věku. Cvičíme bez obuvi.
 
POSILUJEME-TVARUJEME -  na začátku lekce řádně zahřejeme v rychlejším  tempu základními kroky, tak abychom se připravily na posilování. Během lekce zaposilujeme všechny důležité partie (břicho, paže, hyždě, nohy, zádové svalstvo), s využitím náčiní (overbaly, činky, gumičky, therabandy..), ale především je i důkladně protáhneme, jelikož pouze řádné protažení vede ke správnému formování, tvarování a pružnosti svalů. Naše kondice se zvyšuje a postava tvaruje!
 
 POWER JOGA - je styl cvičení, který je určen pro širokou veřejnost. Jeho princip je opakování základních pozic jogy, které jsou v dynamickém sledu opakovány jedna za druhou, učí nás vnímat potřeby vlastního těla, jeho možnosti a pocity. Uvědomíte si i svaly, o kterých ani nevíte, že je máte, přinese uvolnění a pocit dokonalého protažení. Lekce vede velmi zkušená lektorka s dlouholetou praxí. Jediná lekce, při které cvičíme bosy. Pokud máte vlastní DLOUHOU podložku - doporučujeme. Cvičíme bez obuvi.
 
STEPAEROBIK - začínáme důkladným zahřátím v aerobním tempu cca 50min s využitím stepů Reebook (šetří kloubní systém). Nenásilně posilujeme díky výstupům a sestupům ze stepů a tvorbě sestavy, k posilování tak využíváme především váhu vlastního těla. Na závěr lekce nechybí nezbytný důkladný strečink. Vyšší aerobní tempo a následný strečinkem, zcela jistě prospěje nejen vaší kondici, ale i vaší postavě.
 
TRAMPOLÍNKY, to je vytrvalé nízké skákání, posilování „skrytých“ svalů a hlavně zábava. Jsou pravým sportem pro toho, kdo chce zredukovat svoji váhu a zvýšit kondici. Střídá rychlé sprinty, pomalejší skoky i silové prvky. Lekce je zakončena nezbytným strečinkem. Doporučujeme bezprostředně před lekc